Za restorane
Saradnja sa restoranima i dostavama hrane
Alideda spaja restorane i kupce, pomaže restoranima da prodaju hranu preko Interneta i olakšava komunikaciju prilikom naručivanja. Restorani koji s nama sarađuju smanjuju trošak marketinga, otvaraju nove lokacije i zapošljavaju više radnika jer su fokusirani samo na ono što najbolje rade - kvalitetnu hranu i uslugu!
Vlasnici restorana i dostava hrane ulažu veliki napor kako bi ispunili očekivanja svojih klijenata. Zato smo pokrenuli servis za naručivanje hrane koji će biti fer i transparentan prema restoranima i potrošačima.
Budite majstori u svom poslu i pripremajte kvalitetnu hranu a mi ćemo se pobrinuti za sve tehničke aspekte, online marketing i unapređivanje iskustva korisnika prilikom naručivanja.
Transparentnost u poslu
Čist račun - duga ljubav! Alideda naplaćuje restoranima fakturom na kraju meseca za ostvareni promet samo od prihvaćenih i isporučenih dostava.
Šta očekujemo od restorana?
Potrudite se da bude iskreni u svojim opisima jela kao i da ispoštujete predviđeno vreme dostave. Korisnici su nestrpljivi kad čekaju svoju hranu. Naravno, najbitnije je da hrana bude topla i ukusna kako bi korisnici uživali u jelu!
Prihvatanje narudžbina: aplikacija vs. telefon
Alideda podržava oba načina komunikacije sa restoranima. Telefonska podrška portala radi 12 sati dnevno. Budite dostupni u svakom trenutku kako biste prihvatili narudžbinu preko aplikaciji ili telefona. Dobra praksa u poslu je da imate Internet konekciju u samom restoranu i da sami prihvatate narudžbine preko aplikacije kao i da obezbedite dva broja telefona kako bismo bili sigurni da svaka narudžbina bude prihvaćena.
Fotografije jela
Veoma bitan aspekt u donošenju odluke “šta naručiti” su fotografije jela. Idealno bi bilo da organizujete fotografisanje pripremljenih jela. Međutim, ukoliko je to nemoguće, svakako možete fotografisati jela pre isporuke svojim mobilnim telefonom i iste nam proslediti.
Nemate svoju dostavu?
Ukoliko nemate organizovanu dostavu hrane, to Vas ne sprečava da se uključite u program! Pozovite nas da Vam preporučimo kurirske dostave koje će isporučiti hranu od restorana do adrese kupca. Često su kupci spremni da doplate eksternu dostavu za jela iz omiljenih restorana. Prosečno vreme dostave hrane je 15-20 minuta. Potrudite se da pripremite hranu za 25 minuta kako bi korisniku stigla za ukupno 45 minuta.
Izmena jelovnika i cena
Alideda aplikacija poseduje opciju za izmenu cena, aktiviranje/deaktiviranje jela kao i pauziranje restorana u slučaju prezauzetosti. Ukoliko želite, Alideda može menjati Vaš jelovnik besplatno.
Web sajt restorana i integracija za naručivanje
Ukoliko imate web sajt restorana - ugradićemo integraciju za naručivanje. Mi smo sistem razvijali više godina i došli do najboljih funkcionalnosti. Pored instaliranja integracije, paket obuhvata i celodnevnu telefonsku podršku 365 dana u godini i aplikaciju za prihvatanje narudžbina.
Aplikaciza za prihvatanje narudžbina radi preko “push notifikacija” na kompjuteru ili mobilnom telefonu. Potrebno je da obezbedite Internet konekciju i počnete da sami prihvatate narudžbine. Zvučni i grafički signal će Vas obavestiti o novopristigloj narudžbini a na Vama je da odgovorite pozivitno (procenite vreme dostave) ili negativno (izaberete razlog odbijanja).
Nemate svoj web sajt? Nema problema! Alideda će Vam napraviti besplatno i uključiti Vas u program.
Listanje na Alidedi
Besplatan web sajt
Besplatna integracija
Aplikacija za narudžbine
Telefonska podrška
Online kampanja
Izbegavajte otkazivanje narudžbina
Kupci se razočaraju kad vide otkazanu narudžbinu! Vodite računa da redovno ažurirate svoj jelovnik kako ne biste bili u situaciji da nemate željena jela ili iz drugih razloga ne možete da prihvatite narudžbinu! Zato uvek pauzirajte svoj restoran ukoliko niste sigurni da možete da ispoštujete svakog korisnika!
Nagrađujte verne klijente
Lep gest prema svojim klijentima znači više od vrednosti poklona! Počastite svoje verne kupce poslasticom ili flašom soka i oni će to znati da cene.
Čitajte komentare i recenzije
Svaki komentar je dobronameran i izvor povratnih informacija. Uvažite mišljenja svojih kupaca i pokušajte da unapredite svoju uslugu na osnovu pozitivnih i negativnih recenzija.
Dostavljač mora biti organizovan
Jedan od mogućih problema u dostavi hrane je da dostavljač hrane ne isplanira svoj put do adrese kupca pre samog polaska tj. ne analizira mapu i maršutu puta. Alideda aplikacija za prihvatanje narudžbina obezbeđuje pregled lokacija kupaca na mapi grada. Drugi veoma čest problem je nemanje “sitnih para” za vraćanje kusura. Treći problem može biti prazna baterija na mobilnom telefonu dostavljača ili pogrešno zapisan broj telefona kupca. Ukoliko dostavljač kasni, idealno bi bilo da obavestite kupca o tome. Pored nezadovoljstva kupaca, ovi problemi mogu rezultirati lančanom kašnjenju isporuke hrane drugim korisnicima. Naravno, u tom slučaju nećete dobiti bakšiš :)